"Jij begrijpt precies waar ik als werkende vrouw in een commerciële mannenwereld, met twee kinderen en de drive om altijd alles perfect te willen doen tegenaan loop.”

Marjolijn Velzeboer, advocate

Aanvankelijk heb ik getwijfeld of ik überhaupt zou gaan voor een coach. Ik stond daar denk ik wat sceptisch tegenover, in de zin van “met mij gaat het toch prima, mij mankeert niets, dus ik heb geen hulp nodig”. Toen ik eenmaal besloot om voor een coach te gaan, was mijn gedachte daarbij “slechter zal ik er nooit van worden, ik kan er alleen maar sterker uitkomen”.

Bij het kiezen van een coach was mijn keuze snel gemaakt toen ik jouw website en introductie over jezelf en jouw coaching las. Ik dacht meteen: “he, zij begrijpt het, dat is nou precies waar ik als werkende vrouw in een commerciële mannenwereld, met twee kinderen en de drive om altijd alles perfect te willen doen tegenaan loop.” Ik had het gevoel continue en overal duizend ballen tegelijk in de lucht te moeten houden.

De coaching heeft me heel veel opgeleverd, direct en indirect. Meer rust, ik kan dingen beter loslaten. Natuurlijk zijn er nog steeds veel ballen die ik in de lucht houdt, maar ik zie dat beter in perspectief en maak me er niet meer continue druk over. Daardoor ervaar ik nu een veel positievere mindset. Vreemd genoeg heeft dat ook automatisch een positief effect op alles om me heen, zowel op het werk als in privé. 

Het meest waardevol aan de coaching vond ik dat je duidelijk vertaalde waar je mee bezig bent, je toonde begrip voor de drukte, maar stuurde bij hoe ik met deze drukte om wil gaan, zonder daarbij mezelf te verliezen.

Wat ik fijn vind aan jouw manier van coachen, je bent bijzonder open en makkelijk in de omgang, waardoor met elkaar praten en sparren volledig vanzelf gaat. Ik vond het super prettig dat wij op een normale en laagdrempelige manier met elkaar konden praten, waarbij je zonder dingen heel groot te maken me wel weer de goede richting aan kon geven die mij past. Mega dank voor de prettige gesprekken.

Maris van der Meulen, Executive coach voor vrouwelijke leiders


Herken je iets in haar woorden?

Niet omdat jouw situatie dezelfde is.

Maar omdat er iets in je beweegt als je dit leest. Een gevoel dat je kent. Dat je al een tijdje kent.

Je hebt al van alles geprobeerd. Je ziet het zelf ook wel. Maar je komt steeds op hetzelfde punt uit. Niet omdat je het niet wilt, maar omdat de gereedschappen die jou altijd verder brachten, hier niet werken.

Dat is precies het moment waarop vrouwen bij mij komen.

Het Intentional Living Kompas is de eerste stap. Geen gesprek, geen verplichting. Wel een eerste ervaring van hoe ik werk en het begin van de helderheid die je zoekt.


Of plan hier het Richtinggesprek